Inscrie-te acum si primesti bonus de inscriere 100 RON.
Despre marketing-ul afiliat
Marketing-ul afiliat este un instrument de marketing bazat pe performanta. Acesta presupune existenta a trei parti: Furnizor, Afiliat si Utilizator. Furnizorul este cel care solicita promovarea produselor/serviciilor sale. Afiliatul este deobicei cel care detine unul sau mai multe site-uri pe internet. Utilizatorul este cel care ajunge pe site-ul furnizorului prin intermediul unuia dintre site-urile afiliatului, si face o actiune pe site-ul furnizorului. Actiunea poate sa reprezinte o comanda, inscriere, abonare sau pur si simplu o vizita.
Cum functioneaza
Afiliatul are la dispozitie un set de instrumente de promovare a produselor/serviciilor furnizorului. Utilizand aceste instrumente de promovare, afiliatul directioneaza vizitatorii site-ului sau catre site-ul furnizorului. In momentul in care utilizatorul ajunge pe site-ul furnizorului prin metoda descrisa anterior, in browserul utilizatorului se plaseaza un cookie ce contine informatii despre redirectionarea respectiva. Daca in perioada de comisionare, utilizatorul face o actiune pe site-ul furnizorului, afiliatul primeste un comision.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu